01 december, 2012

Bästa julkalendrarna

Bokfynda redan innan man ätit frukost?
Jomenvisst. Imorse köpte jag Keplers Sandmannen som e-bok till det facila priset av 79 kr, redan innan jag fått i mig min müsli (det här är vad som händer om man har ovanan att kolla sina mail på paddan samtidigt som man äter). Erbjudandet var första delen av julkalendern hos Dito.se, där det varje dag fram till jul kommer läggas upp ett nytt e-boksfynd. Trevligt!  Jag anar att fler spontana inköp kommer att ske innan december är över ... Farligt, farligt.


Och andra julkalendrar då? Jag kommer inte att ha någon egen här på bloggen i år, för tiden räcker inte till att göra någon. Men jag kommer att följa desto fler andra bloggkalendrar och annat julkul på nätet. Några av dem, som ni absolut inte får missa: Flickan & kakornas cupcakekalender, Fiktiviteters 24 frågor och Dark Places julbonanza.
Har du också en julkalender på din blogg? Eller vill du tipsa om någon? Skriv i kommentarerna!

2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Bokhandel hade morgonöppet på riktigt :)

Calliope sa...

Vilken bokhandel? Tror det föll bort någon del av kommentaren där ... Men trevligt, hur som helst!