17 september, 2007

Hermione+Hagdrid=jag?!?

Börjar den nya arbetsveckan oerhört seriöst med ett test för att avgöra vilken karaktär jag är i Harry Potter. Ett sådant test kan man ju inte missa även om det egentligen var jobba jag skulle göra...

Svarar på frågorna, och what do you know, det blev oavgjort! Jag är hälften-hälften Hagrid & Hermione! (Testet syftar tack och lov på karaktär, inte utseende...)

Hermione:You are part Hermione. You're a bookworm always in search of answers. When pressed, however, you can always be counted on to put away the books and help your friends.

Hagrid:You are part Hagrid. You're an outcast with a heart of gold. Despite your own problems, you always find time to help those in need.

Kanske inte helt fel ändå. Låter ju tjusigt även om kombinationen var en smula oväntad. Kul att det blev Hermione; hon är namnet jag brukar svara när någon frågar vilken litterär karaktär jag helst skulle vara...så djup är jag... Dags att återgå till det hårda arbetet. Håhåjaja.

Inga kommentarer: