21 juli, 2011

Vampyrchoklad!

Jag gillar vampyrer och jag gillar choklad. Logiken säger att jag alltså borde älska de här tryfflarna:


Bedårande! Compartes Chocolatier som tillverkar dem, säger att de blivit inspirerade av True Blood och därför skapat tryffeln med ljuvlig blodapelsinfyllning och tjusigt tandavtryck-tryck. Tydligen blöder de röd fyllning när man biter i dem.
Det är väldigt tragiskt att tillverkaren befinner sig ändå borta i Los Angeles, för jag vågar nog inte lita på att godsakerna skulle överleva en transport. Men om de finns kvar nästa gång jag är i det stora landet på andra sidan havet - yum...


5 kommentarer:

Bokomaten sa...

Hahah, förväntade mig en tacky pralin när jag såg rubruken, men de är ju jättefina! Tycker de kunde lägga ut en bild på en biten chokladbit också så man får se innehållet.;)

Miriam - Schitzo-Cookie's Book Blog sa...

Va kul! Dom ser goda ut, synd att dom inte finns i sverige :(

http://schitzo-cookie.blogspot.com/

Cinnamon sa...

Vill ha! Tycker precis som du att choklad och vampyrer är den perfekta kombinationen. :)

Cecilia sa...

!!! ett gäng sådana, en vampyrroman och ett glas rött. Var god stör ej.

Har lovat mig själv att få påbörja mitt Sookieaventyr i augusti. Jag har tills dess att hitta choklad. :)

Calliope sa...

Om vi ber snällt kanske vi kan få starta direktimport?