20 oktober, 2011

Gör om din iPhone till en bok

Titta - har ni sett något så sött?
Med fodralet från Twelve South kan ni förklä iPhonen till en liten, gammal bok! Kanske inte döpraktiskt när det ringer eller om man måste få upp telefonen snabbt, men ändå. The cuteness!


Fodralet funkar även som plånbok, och har plats för kontokort, mynt etc. Så här ser det ut om man öppnar:

Som sagt, inte superpraktiskt. Men fiiint. Allt som ser ut som böcker är fint (nåja, nästan). I Sverige finns fodralen bland annat att köpa hos Macoteket. Och ja, Twelve South är samma tillverkare som gjorde de übersnygga bokfodralen till MacBook Pro/Air. Och ja, det finns även fodral i samma stil till iPad. Och nej, jag är tyvärr inte sponsrad/köpt av tillverkaren i fråga. Men alla förslag som innebär att jag får ett fint fodral mottages tacksamt...

4 kommentarer:

Jenny Magnusson sa...

Ååååå!!!! I like!

Metronyx sa...

Mäh, nu måste jag ju köpa en I-Phone så att jag kan "antikvariera" den!

Calliope sa...

Jag funderar lite på hur den skulle funka med andra smartphones - är ju inte sååå stor skillnad i storlek och utförande jmf m t ex en Samsung galaxy... Hm...

Magica de Hex sa...

Jag har nu beställt denna rara - och mycket dyra - lilla sötnos. Tack för tipset ... so far ...