18 februari, 2011

Unboxing (with a little help from my friends)


Calliope! Calliope! Sluta läsa! Det har kommit post till oss!


Det är ett jättestort paket... Jag skulle kunna bo i det.


Man kan ha det som avlastningsbord! IKEA-råttan matchar hur fint som helst!
Inte?
Då får vi öppna...


Vad är det? Vad är det? Vad är det? Vad är det? Vad är det?
Är det godis?


Calliope, jag vet inte vad jag tycker om det här.
Det var inte riktigt vad jag förväntade mig.
Det luktar inte ens godis. En box med en massa böcker i.
Hrmpf.


Dumma hund..!
Totalt bristande stilkänsla.
Se bara på den här utgåvan av Agnes Cecilia - den är ju utsökt.
Hundar förstår sig inte på kultur. Jag däremot...


Calliope? Ska vi spela fotboll istället? Snälla?
Fem minuter. Sedan ska jag läsa alla de fina böckerna i boxen.
Ok! Då står jag här och ser söt ut så länge.
*
Trevlig helg, allesammans!

17 kommentarer:

Bokomaten.. sa...

OMG! Bästa inlägget ever! Du har de sötaste pälsbarn man kan tänka sig!

Calliope sa...

Tack! Nu rodnar jag som den stolta djurförälder jag är ;)

Sara BE sa...

Håller med - vilket sött inlägg! :) Och de där böckerna är så fina.

Måste bara tipsa lite om min tävling, som jag misstänker att du klarar lätt som en plätt! :)

http://0glorybox0.blogspot.com/2011/02/tavling-skrack-smycke-sant.html

Anonym sa...

Det där med att katten är större än hunden ... det känns lite 2000-talet över det va? ;)

Bokbabbel sa...

Alltså jag blir så glad över att se roliga unboxing-inlägg!

Calliope sa...

Nej, nej Malin - det är framtiden. Kattdjuren kommer växa sig allt större och till slut ta över.

Anonym sa...

Ahaaa. Jag hade fått för mig att det är hundarna som krymper, men stora katter låter mycket häftigare! :)

Maria sa...

Haha, vad sött. :)

Boktagen sa...

Heeelt underbart. Jag vill ha din hund, din katt och din box! =)

Cinnamon sa...

Så himla bra inlägg! Och vilka bilder. Lusse-katten brukar hjälpa mig att öppna paket med.

a-lo sa...

Haha, den uppenbara besvikelsen. Underbart!

Eli sa...

Så söta! :)

Alices och Lyras Bokhylla sa...

Åh, var hörde jag om den fina samlingen? Nånstans.... och jag tänkte också att jag hemskt gärna ville ha den......

Calliope sa...

Boktagen: jag behåller nog allesammans, tyvärr ;)
Alice & Lyra: boxen har synts lite varstans, och på många andra bloggar. Den kommer till bokrean om du vill köpa den!

Helena (Dark Places) sa...

Awwww! Cuteness! Och böckerna är också fina... (Har precis beställt hem boxen från bokrean.)

Calliope sa...

Du kommer gilla boxen - den är superfin! Min står just nu som prydnad i vardagsrummet i väntan på läsning.

Ela sa...

Vilka fina bilder!! :-) Hoppas kissen fick ta över lådan sen och bygga koja.