03 oktober, 2012

Klassikerfynd på e-bok


Sitter här och är lite sådär nördigt uppspelt efter att ha fyndat - är säker på att ni känner igen den känslan ... Jag är ju ett fan av Agnes von Krusenstjerna, och har grämt mig över att inte kunnat köpa nyutgåvorna av hennes serie Fattigadel - men så dök de upp i Adlibris nyhetsbrev FÖR 22 KR/ST!!! Detta kräver caps lock och 3 utropstecken. Förvisso då som e-böcker, men det passar ju bra med tanke på att jag vill läsa dem nu och att hela vårt bibliotek ändå kommer ligga nerpackat ett bra tag till. Lagom tills det blir dags för oss att packa upp det hoppas jag att Fattigadel kan komma på vanliga bokrean. Men så länge - 4 böcker för 88 kr! Whee!

Adlibris har fler titlar i samma rea, så titta in du också. Priserna gäller till 10 oktober. Och nej, jag är inte sponsrad av bokhandeln ifråga. Tyckte bara att det var ett bra erbjudande!

1 kommentar:

Spectatia sa...

Åh, kul! Jag läste Fattigadel i vintras inför vår översättarkonferens som vi skulle anordna i Gävle. Väldigt roligt då den ju till stor del utspelar sig där. Hade inte läst von Krusenstjerna förut, men förstår nu att du gillar henne - mycket bra bok!