13 oktober, 2012

5 år & nytt utseende!

Hösten 2007 började jag blogga, lite sådär i all stillhet. För mig själv. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag fem år senare fortfarande skulle hålla på, och än mindre att det skulle ha hänt så sjukt mycket kul kring bloggen sedan dess: mängder av roliga diskussioner, ett helt kompani nya vänner, bloggträffar, Twitterskoj och what not. Nu firar Calliope Books fem år, och passar samtidigt på att skaffa ett nytt utseende. Hoppas ni gillar det och fortsätter att följa med i minst lika många år till! Virtuellt teparty med tårta till alla!

20 kommentarer:

mimmimarie sa...

Grattis till de första 5 åren. Hoppas på många år till.

Leah sa...

Grattis!

enligt O sa...

Grattis, grattis! Fem år är grymt bra. Kör på i många år till!

Bokmoster sa...

Grattis till ditt jubileum!

Lingonhjärta sa...

Grattis :D Och jag önskar dig många långa bloggår till! Sen är den nya designen väldigt fin :)

Elen sa...

Grattis! ^^

Lotta - hyllan sa...

Grattis på femårsdagen! :)

Maria sa...

Grattis på femårsdagen. Snygg design!

Anna sa...

Stort grattis. Du är grym!

Bokbabbel sa...

Grattis, din gamla snygging! Keep up the good work! Kram från din seminariestalker!

Hermia Says sa...

Ett halvt decennium :) Grattis!

Bokomaten.. sa...

Wow, tänk att det är så länge sedan! 2007 var ett bra år.;) Och vet du, samtidigt känns det faktisk nästan som ännu längre sedan! Är det bara 4 år sedan vi hade vår första bloggträff? Eller är det 3?? Osäker nu när jag tänker efter.

Maria sa...

Hurra, hurra, hurra, hurra!

Calliope sa...

Tack alla snälla!
Känner mig som värsta bloggdinosauren nu - 5 år på nätet torde ju innebära att jag är förhistorisk.
Och Bokomaten, jag tror att första bloggträffen kan ha varit 2009. Helt galet!

Miriam - Schitzo-Cookie's Book Blog sa...

Stort grattis! 5 år är verkligen grymt imponerande!

Mrs Book Pond sa...

Grattis till de fem, Calliope! Clean och fin design :)

Vet att jag iaf träffade dig första gången 2010 pga var gravid med Baby J då :)

Bokbabbel sa...

Äh, du är ju purung, Bokbabbel är 7,5 år! Men så lever jag ju i framtiden här i Finland också ;)

Calliope sa...

Bra att någon har koll, Mrs Book Pond!
Och det här "purung" låter ju jättebra! Ska genast anamma det både på bloggen och irl :) Tack Bokbabbel!

Elisabeth sa...

Jag är mycket glad över att ha hittat hit. En mycket vacker, innehållsrik och trevlig sida att besök. Varmt grattis!

Calliope sa...

Så kul att du hittat hit! Välkommen!