31 oktober, 2012

Happy Halloween!


31 oktober! Halloween! Tack alla som följt med på min Halloweenspecial - jag har haft sjukt roligt under de här dagarna när jag har knåpat ihop inläggen. Lite oroväckande har det varit att se hur väldigt enkelt det har varit att få ihop såpass många inlägg på ett och samma tema; visste man inte bättre skulle man kunna tro att Calliope har en inneboende fallenhet för det här med att gå över till den mörka sidan ... Låt oss inte fundera mer på det! Imorgon är allt som vanligt igen och då lovar jag er som till äventyrs inte gillar skräck att ni ska få annat att läsa om. Men ikväll är det ännu spökfest - hoppas ni alla får en underbart ruggig afton och att alla bloggkatterna sjunger för er!


4 kommentarer:

Bokomaten.. sa...

HAPPY HALLOWEEN! Nyfiken på hur ni firar nu, over there!=)

Christin sa...

Äsch, man ska inte vara rädd för mörker :)

Happy Halloween!

Ann-Kristin sa...

Tack själv! Det har varit sjukt kul att få så många bra boktips samlat så här :-)

Ann-K

Calliope sa...

Åh, det gör mig så glad om ni har fått tips!
Jag & maken har firat ordentligt med tokpyntad lägenhet, pumpa-skärande, en cookie platter of doom (underbara brownies m spökhus på!), lite öl, lite vin, massa godis (möjligen lite för mycket...) och så tv-serieafton m Halloweenavsnitt av Buffy + Angel & Supernatural. Är mkt nöjd :D