27 augusti, 2008

Calliope Books
1 år!
Idag har det gått ett år sedan jag startade Calliope Books - ett år som varit sjukt roligt! Att skaffa bloggen var bästa idén jag haft på länge; inte bara för att jag äntligen fick ett forum där jag kunde skriva lite hur/vad jag ville om böcker och läsande (en ynnest för den som jobbar i bokbranschen och alltid måste vara så himla seriös i allt man skriver om böcker annars), utan också för att det givit mig möjligheten att ha en massa skojiga diskussioner med mina fellow boknördar. Stort tack för alla underbara, konstiga, dumma, snälla, uppmuntrande, underliga, roliga och originella kommentarer och mail som ni skickat under året! Utan er hade det inte varit hälften så trevligt. Hoppas ni vill följa med ett år till!

15 kommentarer:

Bokomaten.. sa...

Gratulerar på årsdagen!! Tänk, jag som trodde du hade bloggat mycket längre.:)

Anonym sa...

Grattis! :D

Anonym sa...

Grattis på 1:årsdagen! ;D

Anonym sa...

Klart vi vill! Grattis på ettårsdagen! Here's to many, many more.

PS: När kommer Breaking Dawn-recensionen? Ingen press eller nåt... :)

Bokbabbel sa...

Grattis! Och såklart hänger vi med! :)

Anonym sa...

Det vill vi!

Grattis!

Calliope sa...

Tack så hemskt mycket allihop! Jag blir så glad!
Lovar att envist skriva vidare...

Och Helena - tja, Breaking Dawn-läsningen går faktiskt lite segt just nu; jag är så inte alls kompatibel med vissa delar av berättelsen (oj så kryptiskt det blir när man inte ska spoila något). Får se om helgen kanske kan få slut på den :)

Sarah sa...

Grattis! :)

Aidaho sa...

Jag hoppas verkligen det blir mer än ett år till! Även om min plånbok kanske inte är lika lyrisk i den hyllningen, din blogg genererar många besök i bokhandeln.

Anonym sa...

Calliope: Aha, jag tror jag fattar. Men jag tyckte att det lättade efter ett tag. Eller så vande jag mig. Ska bli kul att läsa iaf!

Erika sa...

Keep up the good work - uppskattar att läsa din blogg! :)

Calliope sa...

Gud så gulliga ni är allihop - jag blir helt rörd! Tack!

Anonym sa...

Grattis! :D

Mikael Holmström sa...

Här är jag visst sent ute - men ett stort har-den-äran! Jag är lite nyfiken på den där Austerboken också... och har en sambo som förstås är väääldigt nyfiken på Breaking Dawn. Hon är lite okontaktbar för närvarande, efter att ha tuggat i sig halva boken sen i förrgår kväll... :-D

Calliope sa...

Halva boken?? Mår hon bra? Du kanske ska peta på henne och försiktigt föreslå en annan aktivitet åtminstone en stund :)

Gratulationer mottages för övrigt när som helst - sen som tidigt! Tack!