12 november, 2012

Bokbröllop revisited

Kalendern säger att det idag är sex månader sedan jag och maken gifte oss - tjohej för oss! Eftersom ingen vågar säga emot en relativt nybliven fru (right?) så bestämmer jag att dagens bloggpost ska ägnas åt lite av det där litterära bröllopsdrömmandet som var så vanligt förekommande i våras. Så för er som inte fick nog då (eller som nätt och jämt har hämtat er), här är en liten bildfrossa i bokliga bröllopsidéer av alla de sorter. Enjoy!






Här måste jag dock invända att hade tilltänkte maken friat genom att
göra så här med någon av mina HP-böcker, så hade han icke fått ett ja till svar ...

Kolla, ett bröllop med Night Circus-tema! Ni MÅSTE titta på resten av
bilderna från det här, det är en order!

5 kommentarer:

Bokbabbel sa...

Ooooh! Fint med HP-boken, men då hade man såklart varit tvungen att köpa ett extra ex för det!

mormor Hanneles bokparadis sa...

Man skulle kanske gifta sig igen :)

Bokomaten sa...

Åååååååh! Håller med Hannele, vill bara göra det igen! Fast munis allt jobb kanske.:) Så himla fina bilder! Kör samma tema om 6 månader igen!=) Och GRATTIS!!!

Calliope sa...

Tack tack :)
Jag älskar att titta på alla fina idéer och det var onekligen grymt roligt att gifta sig - men jag måste ändå säga att en av de bästa sakerna med att vara gift är att man inte har ett bröllop att planera ... Så mycket jobb! Återkommande bildbonanza på bloggen däremot, torde kunna ordnas :D

Emmas Bokhylla sa...

Åh, vilka fantastiskt fina bilder!
...men jag håller med, ska HP-frieriet användas, så får man banne mig köpa en ny bok! :-)