24 november, 2011

Nytt av Therese Bohman

Ikväll ämnar jag läsa senaste numret av 10-tal - en tidskrift jag läser rätt sällan. Men den här gången kunde jag inte motstå trion Therese Bohman, Eli Levén och Elisabeth Hjorth, som alla intervjuas i numret. Där finns också ett stycke nyskriven text av Therese Bohman, som jag är mycket pepp på att läsa. Tyckte ju mycket om Den drunknade, och brukar följa henne även på bloggen. Så nu: finläsning! Måste säga att det tjocka, matta pappret i tidningen känns väldigt lyxigt...

4 kommentarer:

Bokomaten.. sa...

OCH hon jobbar minsan på ny bok. peppen på den, säger jag bara! Tyckte ju också oerhört mycket om De drunknade. Ha en skön helg med trevlig läsning, hörrö du!

Calliope sa...

Peppen - indeed!
Ha en finfin helg du också!

Evalinn sa...

Trevlig läsning! :-)

Bokbabbel sa...

Åh, måste snoka reda på i bibliotek eller bokhandel, älskadeälskadeälskade "Den drunknade"!