16 oktober, 2011

En boknörds paradis

Ok. Först ska jag utfärda en varning. Det här inlägget kan orsaka allvarlig köplust och tvångsbeteenden. Möjligen kan det också leda till att man så småningom kommer att figurera i Lyxfällan, utblottad och skuldsatt.
Men - med det sagt - tänker jag ändå dela med mig av min senaste, livsfarliga upptäckt: The Literary Gift Company.



The Literary Gift Company är precis vad det låter som: en webshop helt inriktad på presenter till boknörden. Säg inte att jag inte varnade er...

10 kommentarer:

enligt O sa...

Underbart! Mina pengar den här månaden går dock till vinterkläder. Hade hellre shoppat här!

Sofia i Bokmilaskogen sa...

Ooh, vilken underbar sida. Jag har redan sett ett dussin saker jag vill ha. Babybodyn med citat ur David Copperfield var ju hur cool som helst till exempel! För att inte tala om alla bokposters. Tack för tipset!

Gothique sa...

Tack för tipset! När folk frågar mig om vad jag önskar mig i födelsedagspresent/julklapp kan jag bara ge dem adressen till den här sidan.

Cecilia sa...

Ett geni helt klart som öppnat den butiken (och/eller en boknörd :)). Nu hoppas jag på att någon öppnar en liknande i Sverige (eller gör jag det...?). Tack för tipset!

Bokomaten sa...

OMG! Omg, omg, omg... Skickar omedelbart till alla som kan tänkas vilja köpa julklappar till mig.=)

Calliope sa...

Ja, kom inte och säg att jag inte varnade er... underbar sajt!

Ordförrådet sa...

Ren ondska att publicera denna sida :)
Så mycket saker, så många räkningar. Kanske behöver inte bilen service när allt kommer omkring. Jag menar 14 000 mil är väl inget.

Tack för tipset!

Jenny Magnusson sa...

Vilken ljuvlig sajt. Tack för tipset!

Calliope sa...

"Ren ondska" - that's me! :D

Catrin sa...

O NO! Massor av måste-ha