23 december, 2013

God Jul!

God jul allesammans!
Hoppas att ni får oändlig lästid och många fantastiska bokpaket!
Min egen jul ska förhoppningsvis bli väldigt lugn i år; jag har inte ledigt så många dagar men ämnar utnyttja de jag har fullt ut (ligga upp och ner i soffan, äta ost och choklad och dricka vin, that is). Som julläsning har jag först Elly Griffiths A Dying Fall, och sen Katarina Wennstams Stenhjärtat och Linda Boström Knausgårds Grand Mal - därefter håller jag tummarna för att tomten kommer med något litet läsbart paket. I övrigt är planen god om än kanske inte så traditionell julmat, tv-serier, bio och sovmorgon. Infaller dessa önskningar, kommer jag att vara mycket nöjd.
Vi ses på andra sidan jul!

2 kommentarer:

Fia sa...

God jul och välkommen tillbaka snart, ser fram emot fikan! :)

Calliope sa...

Jaaa! Ser också mycket fram emot det!