01 juni, 2011

Vinn en bok!

Gillar du skräck?
Calliope Books lottar i samarbete med Mörkersdottir förlag ut Frida Edmans ruggiga roman Förvriden.

Och bara för att det vankas långhelg och jag känner mig extra snäll, tänkte jag göra det löjligt enkelt att vinna. Den som är snabbast på att skicka ett mail med sitt namn och sin adress till books.calliope@gmail.com vinner. Blir du först..?
Skynda, skynda!

Läs mer om Förvriden på Frida Edmans webb och hos Boktokig.

UPPDATERING!
Tävlingen är nu avgjord! Snabbt som attan gick det.
Calliope Books och Mörkersdottir förlag säger grattis till Christin Holmgren i Malmö! Boken kommer på posten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde ett seriöst försök iaf...

Bokomaten sa...

Tyckte itne det avr lönt att svara när jag såg att Maria kommenterat. Så snabba folk är! Bör belönas! Helt klart!

Christin sa...

härligt! Det trodde jag inte att jag skulle vara snabbast! tackar!

Calliope sa...

Hej hopp så snabbt det gick! Tack till alla som var med men som inte vann den här gången. Det kommer fler tävlingar, så håll utkik!